Nejčastější
otázky

Jak mohu začít používat Emmy?
Je potřeba zjistit, zda Váš lékař již Emmy používá. Pokud ano, stačí si vytvořit přístup pomocí tlačítka výše. Budete k tomu potřebovat Vaši emailovou adresu a mobilní číslo. Proto, aby Emmy fungovala správně, je potřeba využít aktuální verzi prohlížeče Chrome, Firefox nebo Safari, ať Emmy používáte na počítači nebo v mobilu.

Jak najdu v Emmy ordinaci svého lékaře?
Ordinace najdete většinou podle jména Vašeho lékaře. Může se stát, že Váš lékař používá pro označení své ordinace název společnosti, kterou provozuje. Pokud si nejste jistí, zeptejte se svého lékaře, aby Vám tuto informaci předal.

Co když můj lékař Emmy nepoužívá?
Budeme rádi, když Vašeho lékaře na Emmy upozorníte a předáte mu informace. Věříme, že Emmy bude velkým přínosem nejen pro pacienty ale i pro lékaře.

Je Emmy pro pacienta bezplatná?
Ano, pacienti za používání Emmy nic nehradí. Služby Emmy hradí ordinace lékaře, se kterým přes Emmy komunikujete.

Jak jsou moje data v Emmy zabezpečena?
Dbáme na vysoký standard bezpečnosti dat. Emmy běží na platformě AWS, která lze bez nadsázky označit jako technicky nejvyspělejší platformu tohoto typu na světě, a je zároveň držitelem bezpečnostních certifikací ISO 27001, ISO 27017 a ISO 27018. Proto jsou stejné služby AWS používány poskytovateli bankovních, finančních a zdravotnických služeb po celém světě. Plné šifrování všech přenosů dat jsou samozřejmostí a dbáme na to, abychom od začátku naplnili všechny právní povinnosti v oblasti ochrany osobních údajů (zejména GDPR). Hlavním správcem vašich dat v Emmy zůstává i nadále váš lékař.

Co když ztratím heslo?
Pro obnovení Vašeho přístupu budete potřebovat email a telefonní číslo, které jste zadávali při první registraci.

Kdo všechno čte zprávy poslané přes Emmy?
Vaše zprávy zpracovává personál ordinace. Nedokážeme zaručit, kdo konkrétní zprávu bude číst. To záleží i na tom, jak si daná ordinace naší Emmy nastaví.

Chtěl bych vyřídit něco za někoho jiného (své dítě, babičku, dědečka apod.) Jak mám postupovat?
V Emmy můžete zastupovat další pacienty - např. své dítě nebo příbuzného. Je potřeba požádat ordinaci, aby vás přidali jako zástupce pro příbuzného či jiného pacienta. Pak budete mít v Emmy možnost komunikovat jak za sebe, tak i za osobu, kterou zastupujete.

Pokud nevidíte možnost založit požadavek typu "Chci přidat své dítě do Emmy" či "Chci zastupovat pacienta v Emmy", napište ordinaci pomocí požadavek typu "Nevybral jsem si z žádného typu požadavku" a požádejte o tuto možnost.

Vezměte prosím na vědomí, že zejména v případě zastupování mezi dospělými osobami, ordinace může vyžadovat podpis plné moci zastupované osoby či obdobné písemné potvrzení její vůle.

Pokud jste se do Emmy omylem přihlásil/a pod jménem a příjmením zastupované osoby (nejčastěji s údaji svého dítěte), můžete své údaje opravit kliknutím na své jméno nahoře vpravo a pak vybrat "Změnit údaje".

Co když se přeregistruji do jiné ordinace?
V okamžiku, kdy změníte lékaře a budete s ním chtít nadále komunikovat a objednávat se přes Emmy, stačí jen vybrat novou ordinaci, se kterou chcete komunikovat. Pokud nová ordinace zatím Emmy nevyužívá, Vaše přihlášení do Emmy zůstává funkční a v okamžiku, kdy i nová ordinace začne Emmy využívat, bude stačit si ordinaci přidat.

Lze používat Emmy i pro objednání ke specialistovi?
Emmy Vás umí propojit s více ordinacemi, záleží to tedy pouze na tom, zda ordinace specialisty Emmy používá. Budeme rádi, když i Vaše další ošetřující lékaře na Emmy upozorníte a předáte jim informace. Emmy se umí přizpůsobit fungování v ordinacích různých specializací.

Co když nikdo z ordinace nereaguje?
I lékař může onemocnět jako každý jiný člověk nebo může nastat technický problém. Každá ordinace má nastavena svá časová pravidla na odpovědi. Pokud nikdo více dní nereaguje na Vaše zprávy z Emmy, zkuste nejprve webové stránky ordinace nebo ordinaci kontaktujte telefonicky či jiným způsobem.

Co všechno Emmy ještě umí?
Emmy je skutečně jen nástroj, není to žádná živá sestřička. Nepomůže v ordinaci s aplikací injekce. Ale lékařům a sestřičkám může hodně pomoci tím, že jim pomůže organizovat jejich kalendář, zjistit informace u pacientů pro vystavení např. neschopenky. Věříme, že je velké množství činností, které může v ordinaci provádět stroj, aby tak lékaři a sestřičky měli skutečně více času pro své pacienty. Plánujeme postupně tyto převážně administrativní a opakující se činnosti naučit i Emmy.

Co když nemám nebo nepoužívám e-mail?
V takovém případě se Vám nepodaří vytvořit si přihlášení. Ale zřídit email je dnes velmi jednoduché a jistě Vám s tím někdo ochotně pomůže. Jen si nezapomeňte někde poznačit přihlašovací údaje.

Co když nemám ani chytrý telefon, ani počítač ani internet?
Je samozřejmě možné, že i v dnešní době nepoužívá každý tyto technické vymoženosti. V takovém případě nebudete moci využít asistenci Emmy při kontaktu s ordinací a budete muset nadále využívat telefonní linku. Až to Emmy bude umět, bude Vás moci zastoupit někdo jiný, kdo chytrý telefon má.

Co když používám stejný e-mail s manželem nebo manželkou?
Do systému Emmy se může pod jedním telefonním číslem a jednou emailovou adresou přihlásit právě pouze jeden člověk z důvodů bezpečnosti Vašich osobních dat. Je tedy potřeba, aby se každý z Vás přihlásil pod jiným emailovým účtem.

Co když raději telefonuji?
Naprosto chápeme, že písemná komunikace nevyhovuje každému. Emmy ale velmi pomáhá tomu, aby sestry a lékaři měli dostatek prostoru a času věnovat se pacientům, kteří jsou právě v ordinaci. Emmy pomáhá rozhodnout, které požadavky s Vámi lékař nebo sestra vyřídí telefonicky, přes Emmy nebo v ordinaci. Tím, že svůj požadavek zadáte přes Emmy, pomůžete personálu ordinace lépe se na Vás připravit a lépe Vám pomoci.

To už se do ordinace nedovolám?
Telefonní linku Váš lékař nezruší, jen snad bude (i díky pomoci Emmy) méně vytížená a bude skutečně sloužit jen pro urgentní hovory od pacientů. Čím více požadavků vyřídí do ordinace Emmy, tím spíše se dovoláte, až to skutečně budete potřebovat.

Kdo za tím vším stojí?
Virtuální sestru Emmy vytvořil tým šesti ordinací praktických lékařů z celé České republiky pod vedením zakladatele Timothyho Younga, který se do projektu pustil po deseti letech zkušeností s provozem ordinace praktického lékaře v Praze. Systém provozuje česká společnost s ručením omezeným Emmy.md s.r.o.





Vizu

Seznamte se
s Emmy

Dobrý den, jsem vaše virtuální sestra Emmy

Vytvořil mě tým českých lékařů, kteří chtějí vylepšit služby pro své pacienty. Začínám sloužit v ordinacích po celé ČR. Pomohu vám bezpečně se spojit s ordinací vašeho lékaře, kterého dobře znáte a předat mu zprávu nebo požadavek.

A předám váš požadavek přesně tak, jak ordinace potřebuje k tomu, aby mohla rychle efektivně vám sloužit. V některých případech vám nabídnu možnost se rovnou objednat. Zprostředkuji vám bezpečně i reakci na váš požadavek z ordinace.

Budete tak mít jistotu, že se vám podaří vašeho lékaře zastihnout. Zapomeňte na emaily, které někdy skončí ve spam koši. Zapomeňte i na telefon, aby linka zůstala volná pro řešení urgentních záležitostí.

Je možné, že váš lékař zatím moje služby nevyužívá a vy ho můžete na moje stránky upozornit.

Co umím?

Emmy je chytrý systém pro zabezpečenou komunikaci mezi vámi a vaším lékařem. Nahrazuje email a do velké míry i telefon. Usnadní vám přístup k péči a zároveň šetří vzácný čas zdravotnickému personálu.

  • YES

    spojit vás s vaším lékařem

  • YES

    objednat vás na termín

  • YES

    příjmout podklady předem

  • YES

    předat pokyny předem, ať víte co a jak

  • YES

    ušetřit vzácný čas a energii zdravotníkům

  • NO

    vše už nemusíte řešit po staru, můžete začít využívat digitální svět i pro komunikaci se svým lékařem

  • NO

    nebudete čekat až se konečně dovoláte

  • NO

    nezjistíte až na místě, že vám chybí nějaké razítko

  • NO

    nepříjdete na odběry po snídani, když to nejde

  • NO

    díky Emmy nebudou zdravotníci čelit vyhoření

icon skupina

S čím vám pomůžu?

Zatím nejstarší pacient, který využil Emmy k vyřízení svého požadavku, měl 94 let. Webová aplikace je velmi jednoduchá a neustále pracujeme na jejím vylepšování.

Pokud si nebudete jistí, můžete se podívat na „Nejčastější otázky“.

  • YES

    ověřit spojení s vaším lékařem

  • YES

    snadno vybírat ze seznamu možných požadavků

  • YES

    jednoduše zadat požadavek, aby jej ordinace mohla v klidu posoudit

  • YES

    rezervovat termín

  • YES

    jednoduše a bezpečně komunikovat s ordinací

Je váš lékař v Emmy?