Timothy Young
13.2.2021

Zakladatelé Emmy připravovali o víkendu články do odborného tisku o tom, jaké jsou první zkušenosti s virtuální sestrou Emmy.

Tvůrci Emmy nemohli věřit vlastním očím

Nechali si zobrazit statistiky z prvního týdne v roce 2021 a pustili se do jejich analýzy.  Výsledkům skoro nemohli uvěřit.  Emmy fungovala v této době sotva tři týdny, a v průměru za první tři ordinace zjistili že:

  • pacienti přes Emmy vyřídili průměrně 33 požadavků za ordinaci a pracovní den
  • pacienti přes Emmy sami založili 82% všech požadavků zpracovaných ordinacemi během daného týdne
  • pacienti dokázali vybrat správný typ požadavku v 79% případů
  • pacienti sjednali termín sami pomocí funkce inteligentního objednávání v případě 64% všech termínů objednaných k lékaři

Timothy Young, spoluzakladatel Emmy, konstatoval: "Musel jsem ty výpočty opakovat, napoprvé jsem těmto výsledkům nemohl uvěřit. Pak jsem se musel dotázat lékařů, zda je to vůbec možné. Máme v naší rodinné ordinaci propracovaný systém online objednávání od r. 2013, ve kterém má účet asi 75% našich pacientů, a přesto jsme dokázali vyřídit pouze 27% objednaných termínů online během jednoho týdne... Oproti tomu Emmy funguje 3 týdny a pacienti se  byli schopní sami objednat v 64% případů. O tom se mi ani nesnilo!"

Za první měsíc své existence, Emmy zpracovala 2935 požadavků , poslala 3852 zpráv a 6134 notifikací pacientům (323 za pracovní den). Přístup do Emmy si založilo celkově 2326 pacientů.

Zpět na výpis článků